Життя — це серія постійних переговорів. Ми домовляємося про ціну на базарі, про поведінку з дитиною, про заробітну платню з роботодавцем чи про те, хто виконуватиме хатні справи в нашій сім’ї. Фактично це єдиний прийнятний спосіб добитися чогось від іншої людини.
Вищий пілотаж у кризових переговорах – це комунікація з терористами, які захопили заручників, чи людьми, які погрожують зашкодити власному життю або життю та здоров’ю інших людей.
Про якості успішних переговорників, аналіз мотивів людини в кризовому стані, помилки під час кризових переговорів говорили фахівці Іванківського ЦСПР в ході другої сесії тренінгу «Кризові переговори» від Школа “Інженери Порозуміння”.
Разом з кризовим комунікатором Мариною Кравченко вчилися будувати конструктивну комунікацію в конфліктних ситуаціях з різними типами співрозмовників, адже такі навички є вкрай важливими в часи надзвичайних стресових навантажень, а також у постстресовий період (під час воєнного стану та у післявоєнний період). Передусім для фахівців, які працюють у сфері «людина-людина». Навички кризових переговорів можуть стати у нагоді при роботі зі складними клієнтами, а також ефективно застосовуватися в будь-якій сфері та будь-яких стосунках.